2010 m. lapkričio 19 d., penktadienis

Kartais diena nieko gero nežada ir reikalai eina tik blogyn:
tamsa įveikia tave ir pasaulis atrodo beviltiškas,
be prasmės ar priežasties.
Kartais lauki, lauki, lauki ir lauki...
bet nieko neįvyksta,
o visos bėdos užgriūva vienu metu.
Nuostabūs dalykai kažkodėl aplenkia tave,
o nesėkmės neišvengiamai užpuola.

Kartais tiesiog nežinai, ką turėtum daryti ar kuo būti.

Stengies pabėgti, išbandydamas ir ne pačius geriausius būdus...

Bėda ta, kad tai veikia tik tol, kol veikia. Vakare, prieš užmiegant, vis tiek lieku akis į akį su savim.
O su manim nelengva.



(nepamenu)

1 komentaras:

Anonymous rašė...

Išsaugokite savo santuoką ir skubiai susigrąžinkite savo buvusį meilužį po išsiskyrimo / skyrybų, susisiekę su daktaru Egwali, patikimu burtų daktaru “Mano vardas Felicia, aš amžinai liksiu skolinga ir dėkinga puikiajam gydytojui Egwali už sutvarkytą santuoką, kai mano vyras paliko mane už paslaptingus santykius. Aš niekada netikėjau burtais, kol mano draugas man to nepristatė. Iš pradžių į tai žiūrėjau skeptiškai, nes daug girdėjau apie melagingus rašytojus, bet abejojau, nes labai norėjau susigrąžinti vyrą, o aš elgiausi taip, kaip jis manęs paprašė. Dabar mano vyras grįžo tik praėjus 48 valandoms po to, kai su juo susisiekė. Po 6 mėnesių skyrybų vėl gyvenu laimingai su savo vyru ir neilsiu, kol jis nebus žinomas pasauliui, kurį jam pasakiau. Jis taip pat specializuojasi loterijų burtuose, įvairių ligų gydyme, nėštumo žolelėse. Susisiekite su gydytoju Egwali jo paštu (Dregwalispellbinder@gmail.com) arba „Whats-app“ adresu +2348122948392