2010 m. sausio 23 d., šeštadienis

Penktadienis buvo šiek tiek malonesnis. Vis dar esu BE GALOOO dėkinga Kalėdų Seneliui už knygą ''Beatos virtuvė''. (mm) Tai buvo mano svajonė. Taigi, po visų penktadieninių linksmybių(apie 22h) kažkaip ėmiau ir užsimaniau kažko saldauuus... Kartais tam, kad nuotaika praskaidrėtų, užtenka vieno mažyčio saldaus pyragėlio, bet... po 18h aš nevalgau, o ir šiaip prisilaikau nuo saldumynų ir visokių junk food. Visgi atsiverčiau receptų knygą ir radau tokį nuostabų dalykiuką. Pavlova. (Ne plovas:D) Hmm, kaip čia jums jį apibūdinus... Parašysiu taip, kaip rašo knygoj ''Pavlova - geriausias, lengviausias ir vasariškiausias desertas!'' Na, dabar ne vasara, bet kai už lango toks šaltis, tikrai norisi kažko tokio:) Tai va. Pagaminau jį, o kol jis kepė idealiai sutvarkiau visą virtuvč (kartais man užeina:D) Buvo siurprizas mamai. O dėl to desertuko, tai jo negalima valgyt vos iškepto. Reikia, kad jis ''išdžiūtų'' ar kažkas tokio, taigi net ir labai norėdama nebūčiau galėjus padaryt nuodėmės:)
Šeštadienį kėliaus pusę 7h ir traukinuku čiuku čiuku su Eva važiavau į Vilnių. Žiauriai šalta buvo. Na, bet Romeryje atitirpau ir atgal važiuot jau visai nieko buvo. Blemba, man ten patinka!! Paskaitos tema ''Kriminologija''. ŽIAURIAI ĮDOMU!!! Susipažinau su tokia mergina (Eglė):)
Tai va. Ryt nusimato pirtis. Man patinka, kad žiemą tėtis kiekvieną sekmadienį kūrena pirtį...

Komentarų nėra: