2010 m. spalio 5 d., antradienis

Jei jautiesi negraži (-us), pirmiausiai, nusišypsok. Ar esate matę besišypsantį veidą, kuris būtų negražus? Stenkitės šypsotis natūraliai, iš visos širdies.
Tada sutelk žvilgsnį į paprastus, bet gražius dalykus, kurių paprastai nepastebi: rausvus saulėlydžius, ilgus vakarinius pokalbius su brangiais žmonėmis, nuodėmingus pasilepinimus drėgno pyrago gabalėliu, besikeičiančius vaizdus pro nešvarų autobuso langą, knygų lapų šnaresį. Apie kuriuos gali papasakoti, parašyti žinutę ar laišką draugui. Apie kuriuos gali pamąstyti, nufotografuoti ir tada tas grožis įsismelkia kaip kažkokia šiluma, kurią gali pajusti ir kiti.
Taip pat apkabink žmones, jei reikia laikyk juos glėbyje daugiau nei minutę, neatsitraukiant ir stipriai laikant. Stebuklinga kaip jaukus apkabinimas padeda pasijausti geriau.
Pabūk su kitais, kai jie liūdi ar jiems negera: atnešk vaistų, kai jiems ką nors skauda; apsiausk apklotu, kai šalta; palepink šiltais pyragėliais ir pienu, kai jiems skauda ten giliai širdutėje. Atrodo, nieko čia tokio, bet nuoširdžios smulkmenos, būnant su kitais, labai svarbu. Padedant kitiems, gimsta grožis, nes randi tai, kas yra tikra ir nedirbtina.
Tik tai, kas tikra, yra gražu, todėl būk savimi. Kiekvienas žmogus - unikalus. Kiekvienas turime unikalius veido bruožus, unikalią figūrą, unikalų balsą, unikalias manieras. Tik išmokusi (-ęs) priimti savo unikalumą, tapsi iš tikrųjų gražūs. Aš į nieką pasaulyje nemainyčiau savo strazdanų ant nosies; apvalių skruostų; šveplavimo ir drebančių rankų susijaudinus; ašarų, kurios nevaldomai nuteka apvaliais skruostais, klausantis Queen ar žiūrint filmus bei skaitant knygas; net to, kad per vakarą be savigraužos galiu išgerti 6 milžiniškus puodelius saldžios kakavos.
Man atrodo, jog besaikis dietų laikymasis, puošimasis susijęs su vidine tuštuma - juk reikia ją kažkuo užpildyti. Kai esi graži (-us) siela ir mintimis, kai myli save, tokią (-į), kokia (koks) esi, kai didžiuojiesi savo unikalumu ir gėriesi kitų žmonių išskirtinumais, kai padedi kitiems, tampi iš tikrųjų gražiu.




(mukatanas)

1 komentaras:

Anonymous rašė...

Išsaugokite savo santuoką ir skubiai susigrąžinkite savo buvusį meilužį po išsiskyrimo / skyrybų, susisiekę su daktaru Egwali, patikimu burtų daktaru “Mano vardas Felicia, aš amžinai liksiu skolinga ir dėkinga puikiajam gydytojui Egwali už sutvarkytą santuoką, kai mano vyras paliko mane už paslaptingus santykius. Aš niekada netikėjau burtais, kol mano draugas man to nepristatė. Iš pradžių į tai žiūrėjau skeptiškai, nes daug girdėjau apie melagingus rašytojus, bet abejojau, nes labai norėjau susigrąžinti vyrą, o aš elgiausi taip, kaip jis manęs paprašė. Dabar mano vyras grįžo tik praėjus 48 valandoms po to, kai su juo susisiekė. Po 6 mėnesių skyrybų vėl gyvenu laimingai su savo vyru ir neilsiu, kol jis nebus žinomas pasauliui, kurį jam pasakiau. Jis taip pat specializuojasi loterijų burtuose, įvairių ligų gydyme, nėštumo žolelėse. Susisiekite su gydytoju Egwali jo paštu (Dregwalispellbinder@gmail.com) arba „Whats-app“ adresu +2348122948392