2010 m. rugpjūčio 28 d., šeštadienis

Vasara. Vasara... Vasara! Nebijokit, tikrai neskaičiuosiu nei dienų, nei valandų iki rugsėjo pirmosios. Man patinka visi metų laikai ir tikrai neverkiu, kad ''oj, ir vėl į mokyklą''. Tikrai ne. Žinoma, nesakau, kad degu noru vėl sėst į mokyklos suolą, bet...laukiu rudens. Myliu rudenį. Taip pat, kaip žiemą ir pavasarį. Kiekvienas metų laikas turi savito žavesio. Krintantys įvairiaspalviai medžių lapai. Didelės snaigės lėtai besisukančios žvaigždėtam nakties danguje. Tirpstantis sniegas, pirmi saulės spinduliai, besikalanti žolė...
Rašiau rašiau ir nuklydau nuo to, ką norėjau parašyt:) Taigi, šiandien tvarkiausi rašomąjį stalą ir visai netikėtai atradau pradžioje vasaros sudarytą ''Tai, ką noriu nuveikt šią vasarą'' sąrašiuką. Kas keisčiausia, apie jį jau buvau pamiršus, bet dalykiukai, kuriuos surašiau, beveik 100% išsipildė. Va kaip būna;))

Sąrašiukas:

  1. Nezysti. Net jei būsiu beprotiškai pavargusi, vertinsiu tai, kad galiu vaikščiot. (+++)
  2. Atnaujinti išvaizdą. (++)
  3. Perskaityti bent tris knygas, kurios pakeistų mano pasaulėžiūrą.(+++)
  4. Išmokti, susitikus žmogų, kurio negaliu pakęsti, parodyti tai atvirai, o ne slėpti po dirbtine šypsena. (+/-)
  5. Susivokti savo jausmuose Jam.(+++)
  6. Susiorganizuoti nepamirštamą žygį baidarėmis.(+++)
  7. Pasveikti nuo šokoholizmo.(- - - - - - - -)
  8. Joti laukais.(+++)
  9. Nesigailėti dėl nieko, ką padarysiu.(++)
  10. Išmokti planuoti savo laiką.(+/-)
  11. Stebėti žvaigždžių lietų.(+++)
  12. Išmokti be savigraužos sakyti ''Ne''.(++)
  13. Nors kartą, apsiperkant prieš rugsėjį, neprisipirkti šlamšto. (+++)
  14. Vasaros metu nepamiršti mokslų. Vis ką nors pasikartot, prisimint. (++)
  15. Sąžiningai kartą per savaitę daryti iškrovos dieną.(+++)
  16. Mylėti, svajoti, džiaugtis gyvenimu ir tuo, ką turiu !!(++)

Išvada: galėjau ir geriau, bet...prisiminkim 9. punktą ir būsim laimingi :)))

1 komentaras:

Anonymous rašė...

Išsaugokite savo santuoką ir skubiai susigrąžinkite savo buvusį meilužį po išsiskyrimo / skyrybų, susisiekę su daktaru Egwali, patikimu burtų daktaru “Mano vardas Felicia, aš amžinai liksiu skolinga ir dėkinga puikiajam gydytojui Egwali už sutvarkytą santuoką, kai mano vyras paliko mane už paslaptingus santykius. Aš niekada netikėjau burtais, kol mano draugas man to nepristatė. Iš pradžių į tai žiūrėjau skeptiškai, nes daug girdėjau apie melagingus rašytojus, bet abejojau, nes labai norėjau susigrąžinti vyrą, o aš elgiausi taip, kaip jis manęs paprašė. Dabar mano vyras grįžo tik praėjus 48 valandoms po to, kai su juo susisiekė. Po 6 mėnesių skyrybų vėl gyvenu laimingai su savo vyru ir neilsiu, kol jis nebus žinomas pasauliui, kurį jam pasakiau. Jis taip pat specializuojasi loterijų burtuose, įvairių ligų gydyme, nėštumo žolelėse. Susisiekite su gydytoju Egwali jo paštu (Dregwalispellbinder@gmail.com) arba „Whats-app“ adresu +2348122948392