2010 m. rugpjūčio 24 d., antradienis





































Visa, ko mums reikia yra meilė, bet truputis šokolado tikrai nepakenks. „Meilės ir šokolado". Kadaise sakė vienas žymus žmogus. Apie meilę ir taip nuolat kalbama, pats laikas aptarti desertą saldžiu pavadinimu - šokoladą...
Na, kaip, ko gero, jau visi žino - esu šokoholikė. Taip. Tikrų tikriausia. (Gal dėl to ir mano plaukų spalva - šokoladinė??) Kartą, valgydama paskutinį gabaliuką šokolado, mąsčiau, mąsčiau ir sumąsčiau, kad visai nieko būtų surengti tokių pat kaip aš - šokoholikų - vakarėlį. Saldus ir nepakartojamas vakarėlis su gausybe karšto (ir ne tik) šokolado. Net seilė tysta apie tokį pagalvojus. Apranga turėtų būti šokolado spalvos... o jų juk yra įvairių... juodų, pieniškų, rudų... Gal dar turikt kokių minčių....... mmmm??
Produktai (~50 vnt. 6 cm skersmens sausainiai)
* 300 g mėgstamo šokolado gabaliukų
* 150 g cukraus
* 2 kiaušiniai
* 400 g miltų
* 3 šaukštai kakavos
* 200 g sviesto, ištirpdyto ir atvėsinto
* 16 g kepimo miltelių
* žiupsnelis druskos
* 1 arb. š. vanilinio cukraus
* 100g riešutų
* 100g razinų
Eiga:

1. Sumaišyti kiaušinius su cukrumi.
2. Miltus išsijoti kartu su kepimo milteliais, druska, vaniliniu cukrumi ir įmaišyti į kiaušinius.
3. Įmaišyti sviestą.
4. Sudėti šokolado gabaliukus ir atsargiai išmaišyti, nepersistengti.
5. Suformuoti norimo dydžio rutuliukus, išdėlioti juos ant kepimo popieriaus ir kepti apie 20 min. iki 190 laipsnių įkaitintoje orkaitėje.
Skanaus šokoladienio;))

1 komentaras:

Anonymous rašė...

Išsaugokite savo santuoką ir skubiai susigrąžinkite savo buvusį meilužį po išsiskyrimo / skyrybų, susisiekę su daktaru Egwali, patikimu burtų daktaru “Mano vardas Felicia, aš amžinai liksiu skolinga ir dėkinga puikiajam gydytojui Egwali už sutvarkytą santuoką, kai mano vyras paliko mane už paslaptingus santykius. Aš niekada netikėjau burtais, kol mano draugas man to nepristatė. Iš pradžių į tai žiūrėjau skeptiškai, nes daug girdėjau apie melagingus rašytojus, bet abejojau, nes labai norėjau susigrąžinti vyrą, o aš elgiausi taip, kaip jis manęs paprašė. Dabar mano vyras grįžo tik praėjus 48 valandoms po to, kai su juo susisiekė. Po 6 mėnesių skyrybų vėl gyvenu laimingai su savo vyru ir neilsiu, kol jis nebus žinomas pasauliui, kurį jam pasakiau. Jis taip pat specializuojasi loterijų burtuose, įvairių ligų gydyme, nėštumo žolelėse. Susisiekite su gydytoju Egwali jo paštu (Dregwalispellbinder@gmail.com) arba „Whats-app“ adresu +2348122948392