2010 m. liepos 28 d., trečiadienis

Šiandien žiūrinėjau nuotraukas ir visai visai netyčia pamačiau muzikos mokyklos baigimo nuotraukas. Tuomet dar išsitraukiau fortepijoninių kūrinių diską, kurį mokytoja padovanojo baigimo proga ir klausiau klausiau...
Uch...kiek prisiminimų! Atrodo, dar visai neseniai pirmoje klasėje su kamuoliuku rankoje mokiausi tinkamos rankos padėties, o jau praėjo metai kaip gavau baigimo diplomą... Pamenu ir tą himną, kurį dainavom, kai vos galėjau sulaikyt ašaras... Džiaugiuosi, kad visa tai patyriau, nors, žinoma, gal ketvirtoj klasėj neišvengiau noro viską baigti... Ach, ta paauglystė:D Kai pagalvoju, gerai, kad niekas mano užgaidų neklausė ir neleido metsi. Dabar esu dėkinga. Juk gera mokėti tai, ką ne kiekvienas moka...


HIMNAS


1. Pavasaris ir pro mokyklos langus
Melodijos lyg paukščiai skris ir skris
O muzika, brangioji mano mūza,
Dėkoju, kad atvėrei man šias duris.


2. Eilutėmis sutūpę juodos natos,
Fortepijono blizgantis viršus.
Tau ačiū, mokykla, kitaip, kad matom,
Už stebuklingus muzikos garsus.


Pried: Senas smuikas atsiduso
Vėjas vėl stygas užgaus
Ką davei mums viskas mūsų
Daug išsinešam brangaus.


3. Gražiausias metų laikas iškeliauti
Obels žiedais paženklintu taku
Bet nors trumpam čionai nekart sugrįšim,
Kai bus gyvent be muzikos sunku.


Priedainis


4. Pavasaris ir pro mokyklos langą
Lydėdami mus mokytojai - pamojuos
Ir muzika brangioji mano mūza,
Lyg paukštė virš galvos sparnais plasnos.


Priedainis

Komentarų nėra: