2010 m. gegužės 30 d., sekmadienis

Ne veltui žmonės sako, kad aš - prieštaringa asmenybė;D Taigi, šiandien mane nugalėjo sentimentai ir nuspredžiau grįžti prie to, nuo ko pradėjau:) Uch, o naujienų tiek daaauuug...
  1. Eglė susilaužė koją;D Kovo 23d. Spėju šią dieną visą gyvenimą atsiminsiu. Na, bet į smulkmenas nesigilinsiu, kam reikia tas jau ir taip žino.
  2. Būdama gipse, sugebėjau susilaužyt antrą koją. Balandžio 12d. Tai va. Tada buvo pats žiauriausias laikas mano gyvenime. Jei ne mano angeliukai nežinau kaip viskas būtų pasibaigę. Jaučiu sudepresavus būčiau. Siaubingai dėkui visiems, kurie mane lankė!!! Taigi, mėnesį laiko negalėjau net pasijudint. Na, po poros savaičių jau galėjau porą metrų nuvažiuot su invalido vežimėliu.
  3. Supratau begalę esminių dalykų. Juk turėjau marias laiko...
  4. Patikrinau draugus (''Tikrą draugą nelaimėje pažinsi''). Pasirodo, jų turiu išties nemažai.
  5. Birželio 19d. Eglė gaus JTA baigimo diplomąąąą!! Kitais metais vėl lankysiu. Man tai labai svarbu...
  6. Birželio 11d. su šaunia kompanija šėlsiu pagal David Guettos ritmus!!! Laukiam nesulaukiam, ane??
  7. Hmm... Kas dar naujo? A, visą šį laikotarpį mokytojai ėjo pas mane;D Keista, bet naudinga patirtis. Semestras labai labai pagerėjo. Žinoma, kur aiškina 25 mokiniam, o kur man vienai. Plius, norėjau ar ne, privalėjau visus visus nd daryti ir kontram ruoštis idealiai. Juk šperos (lietuviškai - paruoštuko;D) nepasidarysi...
  8. Man patiko neit į mokyklą... Kai pagalvoju, kad į mokyklą eisiu tik rugsėjo 1d... Uch, nerealu!!! Ir iškart į 12 klasę (mm)

Komentarų nėra: